wtorek, 25 kwietnia 2017

Cukiniowo- pomidorowe spaghetti z pulpetami z kurczaka

Uwielbiam gotować dania z makaronem. Gotując domowe spaghetti można wyczarować coś naprawdę pysznego. Moje spaghetti za każdym razem wychodzi inne, ale ani ja ani moi domownicy się nie skarżymy. Dzisiaj prosty pomysł na spaghetti cukiniowo- pomidorowe z pulpetami z kurczaka pieczonymi na oleju ryżowym. Mało przypraw- dużo aromatów. 
Zobaczcie Sami...


Składniki:
300 gr mielonego fileta z kurczaka, olej ryżowy
200 gr makaronu do spaghetti, 1 łyżeczka oleju kokosowego
1 mala cebulka, 3 ząbki czosnku, 1 mała okrągła cukinia
oregano, sól morska, biały pieprz, przyprawa do chili con carne
1 łyżka gęstego keczupu, 1 łyżka koncentratu pomidorowego


Sposób przygotowania:
Czosnek i cebulę drobno posiekaj. Mięso dopraw solą, oregano, pieprzem i odrobiną czosnku. Dokładnie wymieszaj i za pomocą tłustych rąk wyrabiaj z mięsa małe kuleczki. Pulpety smaż po 5 minut z każdej strony na oleju ryżowym.
Cukinię pokrój w grubą kostkę i podsmaż na rozgrzanym oleju kokosowym. Po chwili dodaj czosnek i cebulę. Smaż około 10 minut aż warzywa się zarumienią. Dodaj keczup, koncentrat i około 250 ml wody. Po 2 minutach gotowania warzywa zmiel blenderem. Sos dopraw chili con carne i pozostałymi przyprawami. Wcześniej zarumienione pulpety przełóż do sosu i gotuj na małym ogniu około 15/ 20 minut. Makaron ugotuj według przepisu na opakowaniu. Podawaj z gorącym sosem posypanym zielonym szczypiorkiem.
Smacznego...


2 komentarze:

  1. witam dziękuje za komentarz i zajrzałam tu bardzo fajny blog mój dopiero początkujący ma16 miesięcy http://moje-wyroby.blog.pl/pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Cieszy mnie, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)