środa, 2 listopada 2016

Roladki z grilowaną papryką

Dzisiejszego dnia naszła mnie ochota na roladki, a że w lodówce znalazłam schab i paprykę...
 Postanowiłam połączyć te dwa smaki.
Żeby było ciekawiej i trochę inaczej niż zwykle, papryka była grilowana, a rolady podałam na risotto z pieczarkami i świeżą pietruszką.


Do przygotowania faszerowanego schabu potrzebujesz:
(składniki na dwie osoby)
2 plastry schabu
 2 średniej wielkości papryki
1 szalotka
oliwa z oliwek
sól, pieprz, grilowana papryka w proszku
1 paczka ryżu do risotto 
4 średniej wielkości pieczarki
1 ząbek czosnku
drobno siekana natka pietruszki
700 ml wywaru z rosołu
1 łyżeczka masła (opcjonalnie)
 

Paprykę nasmaruj oliwą i piecz w piekarniku w temperaturze 180 stopni C z włączonym termoobiegiem tak długo, aż skórka zacznie odchodzić od papryki - u mnie 30 minut. Następnie obierz papryki ze skórki i pokrój w drobną kostkę.
Na rozgrzanej oliwie podsmaż drobno posiekaną paprykę. Dopraw sola i pietruszką (opcjonalnie- jeśli wolisz farszem może być jedynie papryka ).
Schab ubij i dopraw solą i pieprzem, po zwinięciu farszu, z wierzchu grilowaną papryką.
Roladki smaż na patelni około 30 minut od czasu do czasu podlewając wodą.


Na patelni na której przygotowywany był farsz zarumień czosnek, szalotkę i bardzo drobno pokrojone pieczarki. Do całości dodaj masła (opcjonalnie) i ryżu. Ryż podsmaż i podlej bulionem. Po około 20 minutach risotto powinno być gotowe. Pod koniec gotowania do ryżu dodaj pietruszkę.


Pokrojone roladki podawaj ułożone na risotto.
Powodzenia i smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)